Az igazi antireklám 4



Felhívom a PR-menedzsrek és marketingesek figyelmét, hogy a semmi reklám többet ér, mint a szar reklám.

Ez utóbbinak tipikus példái az olcsó reklámtollak, melyeket lelkesen elfogad az ember, aztán mikor írni próbál velük, kiderül, hogy leginkább arra jók, hogy kilyukasszák a papírt, ami persze feldühít, mint a büdös rosseb, különösen ha már a harmadik, különböző cégektől reklámtárgy csinálja ugyanezt.

Ilyenkor az ember feje elvörösödik, először nekivágja őket a falnak, de mivel nem törnek el, felveszi őket és izomból beküldi őket a kukába, miközben meglehetősen előnytelen szövegkörnyezetben említi a jó szándékú, de smucig vagy bepalizott ajándékozót.

Hhrrrrggggrrrrr.



mm

Névjegy: Józing Antal

1964-ben születtem Komlón, Pécsen voltam középiskolás, de főiskolás korom óta Szombathelyen élek. Megannyi munkahelyen megannyi mindent csináltam, leginkább tanítottam és újságot írtam. Három évtizede dolgozom a médiában. Írtam papírba és elekronikusba, írtam nagyon kicsibe és nagyon nagyba, voltam szerény külsős és voltam komoly főszerkesztő. Mindig szerettem a magam útját járni. A Blog21.hu független médiafelületet 2015-ben indítottam, remélhetően nemcsak a magam örömére.

4
Szólj hozzá!

Please Login to comment
4 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
jozingataktamfer Recent comment authors
  Subscribe  
legújabb legrégebbi legnépszerűbb
Visszajelzés