Korábban már kifejtettem, hogy Magyarország többek között onnan ismerszik meg, hogy itt megannyi dolog fordítva van bedugva a konnektorba.
Nálunk nemcsak a klasszikus értelemben vett politikai baloldal és jobboldal fogalma fordult ki felismerhetetlenségig, de az állampolgár és az állam viszonya is csak fejre állva nyer értelmet.
Miért pont a hiphop kultúra követné a nyugati világ csontig lerágott kliséit?
Egy igazi magyar gangsta az imidzsét nem limuzinokkal, kokainpartikkal, pisztolyokkal és kakaóbarna bőrű, hatalmas mellű bulákkal akarja erősíteni, hanem mondjuk megjelenik a low-end kereskedelem egyik reklámújságjának az elején, hogy a háziasszonyok számára löncshúst, spagettit és szószokat ajánljon, igencsak kedvező áron.
Ha feltételezzük, hogy profi marketingesek rakták össze a kampányt – és olybá tűnik, hogy azok -, akkor az is figyelemre méltó, hogy Ganxta Zoli lett a magyar háziasszonyok kedvence.
Amin egyébként olyan nagyon nem is csodálkozom, mert a megnyilatkozásai alapján tényleg kedves, normális, rendes embernek tűnik, és az ilyent a nők mindig megérzik.
De akkor minek ez a gangsta jelmez? – kérdezhetnénk, ha ez a probléma benne lenne a Top 1000 problémáink között.
Ennek hiányában viszont csak annyit jegyeznék meg, hogy Amerikában sem mindenki gangsta, aki annak akar látszani.
És még reklámszerződése sincs spagettira és löncshúsra.
Szólj hozzá bátran!
Szólj hozzá!