Nem is azon csodálkozom, hogy a reklámszakma úgynevezett kreatívjai milyen béna szlogenekkel állnak elő, mert nagyjából tisztában vagyok a szakma személyi felhozatalával, hanem inkább azon, hogy ezeket a szövegeket aztán tényleg felhasználják a kampányokban, mi több, gondolom fizetnek is értük.
Itt van például ez az óriásplakát, amely Szombathelyen a piaccal szemben arról tájékoztatja a szombathelyi lakosokat, tegeződve, hogy a több mint 100 kilométerre levő Győri Árkád része az életüknek.
Semmi bajom az Árkáddal, Győr meg alapból szimpatikus, de ha valahogy ki lehetne mérni ennek a plakátnak a hatékonyságát, valószínűleg cifra dolgok derülnének ki.
A dolog érdekessége, ha egyáltalán az, hogy pár évvel ezelőtt a Győri Árkádban jártunk (biztos előtte láttunk egy plakátot a piacnál), és a bevásárlóközpont közepén egy nagy térképet találtunk.
Gombostűk voltak mellette, és mindenki bebökhette oda őket, ahonnan jött. Ez mondjuk nem rossz ötlet.
Igaz, mi nem tudtunk bökni, mert Szombathely eleve nem volt a térképen. Mondhatni, nem volt része az Árkád életének.
Szólj hozzá!