Ha minden igaz, a Médiaunió Alapítvány egymilliárd forintot költött a „A sport mindenkié!” című kampányra.
Tudjátok, azokról a szpotokról van szó, ahol híres sportolók arra biztatnak, hogy hetente három órát mozogjunk.
Nem tudom, milyen hatásfokkal működik a dolog, én ma mindenestre egy kilométert úsztam a szombathelyi uszodában.
Ha valaki el tudja számolni eredményként, hazudhatom azt is, hogy ilyen hatással volt rám a kampány, de a valóságban inkább arról van szó, hogy egy hosszabb időszak hullámvölgye után igyekszem fizikálisan is rendbe szedni magam.
Úszni nem túl izgalmas, de a víz alatt jó kinyitni a szemet. A legjobb azért az elvégzett munka tudatában a melegvizes kismedencében lebzselni.
És várom a tavaszt, amikor megint futócipőt akarok kötni a lábamra.
Talán nem tűnik szerénytelenségnek az a megfigyelésem, hogy gyorsabb ütemben regenerálódom, mint az ország.
Szólj hozzá!