Szombaton ez a kép fogadott a bejárati ajtónál. És én azt hiszem, most telt be a pohár. Valahogy nem vágyom rá, hogy kéthetenként hátizsákkal kell a szelektívbe szállítani az egykaptafa reklámújságokat, amiket az ember ki sem nyit. És még csak begyújtani sem lehet velük (kivétel a Lidl, mert az jól ég).
Szóval döntés született: a postaládára ki lesz írva, hogy reklámújsággal kíméljenek. Kíváncsi leszek, mi lesz a hozadéka.
“És még csak begyújtani sem lehet velük (kivétel a Lidl, mert az jól ég)”
:DDDDDDDDDDDD
Ez valóban igaz, bár színes újsággal nem szoktam begyújtani, de a “lidlis” télleg jól ég!! 🙂
Én pl. a reklámújságok közül általában átnézem a Szuperinfót, a többi viszont zsigerből kuka. A lidlist kivéve. 😉