“A szexszel kampányoló filmért a minisztérium 3,2 millió forintot fizetett, a reklámfilmet készítő cég vezetői szerint ez a fajta reklám olcsó és hatékony.”
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ZM_HTdpgcRE&hl=en]
“A szexszel kampányoló filmért a minisztérium 3,2 millió forintot fizetett, a reklámfilmet készítő cég vezetői szerint ez a fajta reklám olcsó és hatékony.”
[youtube http://www.youtube.com/watch?v=ZM_HTdpgcRE&hl=en]
hát ez eszméletlen…. mármint pocsék…
maga a sex jó téma, na de itt már másról is szó van, konkréten arról, hogyha nem bringázik valaki, akkor mehet a lecsóba…
no de ki a célközösség?
jelzem, ilyen benzinárak mellett nem kell felhívni ilyesmire az emberek figyelmét, nem is tehetnek mást!
Nos ez csak amolyan ‘ócsó’ reklám film, ahol furcsa izlésű emberek(tapéta) mégfurcsább (:-)) szokásait látjuk, persze kissé hosszan (lassú snittek). S konklúzió megértése persze a fogyasztón áll. S hogy mért pont a postás lett előemelve a deák-billi ‘archetipúsokból’ (…a rendőr, a villanyszerelő, a szomszéd, a gázos és a díjbeszedő, a handlé, a szódás és a képkereskedő,a házmester, a fia és a kéményseprő), esetleg a bicikli magyarázza. Bár lehetett volna a forgatókönyvíró kicsit poénosabb kedvében, hisz a kéményseprő és manapság a zsaruk is bringáznak.
Igazából nem nehéz megfejteni GM rejtett üzenetét: ha zavar mások szexelése, ikerház helyett építs különálló házat, és fizess luxusházadót!! :)))
Én is előveszem a bringámat, 🙂 hátha valaki utánam teker…. 🙂