Nem vitás, hogy ezek után szeretnék szakértő lenni.
A megszorításokra pedig azért van szükség, mert lehetőségeink felett éltünk – mondják a szakértők.
Nem vitás, hogy ezek után szeretnék szakértő lenni.
A megszorításokra pedig azért van szükség, mert lehetőségeink felett éltünk – mondják a szakértők.
Nem. Ez abból látszik, hogy nem kapok érte egy vasat se. A szaérrtő kritériuma, hogy soké’ szakért.
A többi csak lelkes amatőr.
Az meg tök közhely, hogy mások dolgában az ember simán tud tanácsot adni. Emlékszem, amikor Vasivolánunk is messzebeli szakértőkre bízta a közlekedési reformot. Lett káosz, óriási, senki nem tudta, merre mennek a buszok. Most ezt már megszoktuk, de vállalat mérlege még soha nem lett pozitív, csak az önkorm. apanázzsal együtt. Mire is kellett a szakértő???? :))))))))
Hold! Azért vitték Győrbe a a szombathelyi tömegközlekedést, hogy a győrieket szidjuk. Azt viszont elfeljtették tudatosítani bennünk, hogy teljesen mindegy mit mondanak Győrben: azt hogy merre, mikor és mennyiért járjanak a buszok, azt nem Győrben döntik el, hanem itten Szombathelyen. Az a 29 ember, aki tuti nem jár busszal. Azt tartja a néphit, hogy aki fizet, az rendel, ez sok mindenre nem igaz, de a buszközlekedésére főleg nem. Merthogy Te fizetsz, de nem te rendelsz. Az a 29 ember rendel, de ő meg nem tudja, hogy mit, mert nem jár busszal. Igaz, nem is a saját pénzéből fizet, így aztán… Read more »
A szakértő tényleg általában idegen városból jön. Erről jut eszembe, hogy azt is szeretem, amikor nagy cégek helyi nyúlványai (és olykor helyi cégek) budapesti PR-cégekkel dolgoztatnak. Néha jól sül el, de akadnak extrém esetek. A múltkor egy budapesti kiscsaj egy rendezvényen nem tudta, hogy pontosan, hogy hol is van az országban. Azt tudta, hogy ő most Szombathelyen van, csak azt nem, hogy az hol is van konkrétan. Emellett a cég mondjuk egyéb szarvashibákat is csinált. A helyi PR-cégek története persze megint más tészta.
Hát persze! Az a helyzet, hogy helyi embernek kevésbé hisznek, így aztán a szakértő hitelesebb, ha idegen városból érkezik. Természetesen a helyieknek nagyon pontos elképzelésük vannak arról, hogy mi legyen a szakértői vélemény. Persze, van olyan is, mint a közlekedésszervezés, ami mégiscsak egy szakma, így a győri egyetem tanszékét bízták meg anno a helyi közlekedési hálózat átszervezésével, csak az a baj, hogy az alapadatokat, amiből dolgozni kellett volna, csak felibe-harmadába adták meg nekik, aztán a tervezetbe meg beleokoskodott a mélyen tisztelt képviselőtestület, amelyik természetesen mindent jobban tud. Szóval mindenki egyetértett az átszervezéssel, csak az ő körzetét ne érintse, sőt!!! Ezek… Read more »
Nekem nem sejtésem van, hanem néha kénytelen vagyok tömegközlekedést használni. Hála a jó időnek, lehet biciklizni. Most megint felülvizsgálják a tömegközlekedést, láttam fiatalok számolták az utasokat. azt se tudták melyik megálóban vanak éppen. Meg akor, amikor 100an szálnak föl, azt nehéz megszámolni. Beírnak valmait azt kész. Azt nem tudod Deve, hogy mért nincs busz a fehérvári utolsó vonathoz? Mért megy el öt perccel előbb a KISZ lakótelep felé?
Szerintem illő lenne valami tisztességes megbízási díjért fölfogadni egy szakértőt, hogy kell-e ennyi szakértő.