Telefonos ügyintézés



Azt is szeretem, amikor egy nagy cég négyszámos ügyfélszolgálatát hívom. Először szól egy kis zene, majd megnyugtatnak, hogy helyi díjazású a hívás és hogy minőségbiztosítási okokból az egész beszélgetést felveszik. Nagy választásom nincs, tehát hallgatom tovább a műsort, amely azzal folytatódik, hogy melyik gomb megnyomása után mit tudok elintézni.

Hogy egy kis izgalmat is vigyenek a dologba, a számokat randomban mondják be. Én figyelek nagyon, de amit én akarok, azt egyik gombbal sem lehet elintézni. Mág a közelében sincs ilyen.

Megvárom az utolsó számot is, ami általában egy hús-vér ügyintézővel való beszélgetés lehetősége.

Itt viszont ilyen nincs. Hallgatok bután tovább, mikor elismétlik az egészet angolul is.

Aztán csendben leteszem.

Ez az egyetlen céges szám van megadva az interneten.



mm

Névjegy: Józing Antal

1964-ben születtem Komlón, Pécsen voltam középiskolás, de főiskolás korom óta Szombathelyen élek. Megannyi munkahelyen megannyi mindent csináltam, leginkább tanítottam és újságot írtam. Három évtizede dolgozom a médiában. Írtam papírba és elekronikusba, írtam nagyon kicsibe és nagyon nagyba, voltam szerény külsős és voltam komoly főszerkesztő. Mindig szerettem a magam útját járni. A Blog21.hu független médiafelületet 2015-ben indítottam, remélhetően nemcsak a magam örömére.

Szólj hozzá!

Please Login to comment
  Subscribe  
Visszajelzés