Azt is szeretem, amikor egy nagy cég négyszámos ügyfélszolgálatát hívom. Először szól egy kis zene, majd megnyugtatnak, hogy helyi díjazású a hívás és hogy minőségbiztosítási okokból az egész beszélgetést felveszik. Nagy választásom nincs, tehát hallgatom tovább a műsort, amely azzal folytatódik, hogy melyik gomb megnyomása után mit tudok elintézni.
Hogy egy kis izgalmat is vigyenek a dologba, a számokat randomban mondják be. Én figyelek nagyon, de amit én akarok, azt egyik gombbal sem lehet elintézni. Mág a közelében sincs ilyen.
Megvárom az utolsó számot is, ami általában egy hús-vér ügyintézővel való beszélgetés lehetősége.
Itt viszont ilyen nincs. Hallgatok bután tovább, mikor elismétlik az egészet angolul is.
Aztán csendben leteszem.
Ez az egyetlen céges szám van megadva az interneten.
Szólj hozzá!