Veszélybe került Müller Attila és Bárdosi Sanyi férfiassága



Az a jó az ilyen jussolt hírekben, hogy a főszereplők egyikről sincs fogalmam, hogy ki-kicsoda.

De ettől a kis apróságtól eltekintve lebilincselő olvasmány:
———————————————–

veszély

Az extrém sportokért rajongó Müller Attila és Bárdosi Sándor hatalmas rajongással vetette bele magát a kalocsai EuropAirVenture légi és földi parádén található járgányok közé, minden szerkezetet ki akartak próbálni. Azt azonban nem sejtették, hogy amikor a motorokkal kezdenek jobban megismerkedni, még a férfiasságuk is veszélybe kerül, ugyanis egy akrobata motoros Attila és Sanyi lába között egyensúlyozott a járgányokkal.

Szinte gyermekké változott Orosz Barbara, Kustánczi Lia, Müller Attila, Bárdosi Sándor és Danny Blue, amikor beszabadult a kalocsai EuropAirVenture légi és földi parádé helyszínére. Az eseményen ugyanis a legextrémebb földi és légi járgányokat lehetett kipróbálni. A hírességeknek sem kellett több, csillogó szemekkel megrohamozták a tuning autókat, harci járgányokat, motorokat, repülőket és helikoptereket, valamint a szimulátorokat.

„Imádom a sebességet, a szép autókat, no meg a repülőket. Így amikor felajánlották, hogy repülővel mehetek a kalocsai repülős napokra, egy pillanatig sem tétováztam, azonnal igent mondtam. Azt azonban nem sejtettem, hogy a repülésen kívül is hatalmas élményekben lesz részem. Először is a repülőn a pilóta néhány percre átengedte nekem az irányítást, miután pedig megérkeztünk, szinte rögtön egy hófehér Wiesmannban találtam magam. Szívem szerint ki sem szálltam volna belőle, mert mesés volt száguldozni vele” – lelkendezik Orosz Barbi.

„Rajongok a gyors autókért és az extrém sportokért, ezért nem csak kipróbáltam az Ariel Atomot, a világ 3. leggyorsabb széria autóját, hanem a pilótával megbeszéltük, hogy hamarosan egy gyorsulási versenyen is összefutunk, és koptathatom a járgány kerekeit” – újságolja Kustánczi Lia.

Danny Blue az ejtőernyős szimulátornál bizonyult a legügyesebbnek, mert a hírességek közül ő tudott a leghosszabb ideig lebegni a levegőben. Igaz, Danny emellett számos hajmeresztő mutatványt kipróbált a EuropAirVenture-ön, a legbüszkébb talán a 6G-s szimulátorban nyújtott teljesítményére volt. Bár nem sikerült 6G-ig eljutnia, de 4,8-ig igen! Bárdosi Sanyi és Müller Attila ugyanerre a szintre jutott a szimulátorban, de ők nem ennek örültek a legjobban. Hanem annak, hogy túlélték az extrém motoros attrakciót, amikor a férfiasságuk is veszélybe került.

„Lubickoltunk a repülősnap nyújtotta lehetőségekben; mindent kipróbáltunk, amit csak lehetett. Mivel mindketten imádjuk a motorokat és az extrém dolgokat, így nem volt kérdéses számunkra, hogy alávetjük magunkat egy veszélyes mutatványnak, amikor motorral átröppennek felettünk, vagy a motoros az utolsó pillanatban áll meg a két lábunk között. Amikor belementünk a játékba, sokkal bátrabbak voltunk, mint amikor már a földön feküdtünk, és közeledett felénk a járgány. Akkor talán már legszívesebben felugrottunk volna, de a büszkeségünk nem hagyta, hogy ilyet tegyünk. Most már azt mondjuk, hogy kár lett volna kihagyni, mert óriási élmény volt, de az attrakció pillanatában egy kicsit mindkettőnkben megfagyott a vér” – meséli lelkesen Müller Attila és Bárdosi Sanyi.



mm

Névjegy: Józing Antal

1964-ben születtem Komlón, Pécsen voltam középiskolás, de főiskolás korom óta Szombathelyen élek. Megannyi munkahelyen megannyi mindent csináltam, leginkább tanítottam és újságot írtam. Három évtizede dolgozom a médiában. Írtam papírba és elekronikusba, írtam nagyon kicsibe és nagyon nagyba, voltam szerény külsős és voltam komoly főszerkesztő. Mindig szerettem a magam útját járni. A Blog21.hu független médiafelületet 2015-ben indítottam, remélhetően nemcsak a magam örömére.

Szólj hozzá!

Please Login to comment
  Subscribe  
Visszajelzés